Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17893
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Đức Thuận
dc.date.accessioned2023-12-11T02:50:43Z-
dc.date.available2023-12-11T02:50:43Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311324en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17893-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.7 - tr.44-50 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleQuản lý phát triển năng lực nghề nghiệp của giáo viên Toán ở trường trung học cơ sở đáp ứng chương trình giáo dục phổ thông 2018 = Some requirements for management of math teachers’ professional development in the context of impelementing new school curriculum 2018en
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv385V12S72020044.pdf9.61 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.