Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17893
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Đức Thuận
dc.date.accessioned2023-12-11T02:50:43Z-
dc.date.available2023-12-11T02:50:43Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311324en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17893-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.7 - tr.44-50 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleQuản lý phát triển năng lực nghề nghiệp của giáo viên Toán ở trường trung học cơ sở đáp ứng chương trình giáo dục phổ thông 2018 = Some requirements for management of math teachers’ professional development in the context of impelementing new school curriculum 2018en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385V12S72020044.pdf
  • Size : 9,61 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.