Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17814
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Hà
dc.contributor.authorPhạm, LanThanh
dc.date.accessioned2023-12-11T02:50:16Z-
dc.date.available2023-12-11T02:50:16Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313539en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17814-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Tài chính - 2020 - no.743 - tr.131-134 - ISSN.2615-8973en
dc.subjectTạp chí Tài chínhen
dc.titleĐánh giá sự hài lòng của khách hàng đối với phương thức thanh toán qua ngân hàng tại Bảo hiểm Xã hội tỉnh Hậu Giangen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv133S7432020131.pdf4.94 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.