Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17741
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Đăng Hải
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Kiều
dc.date.accessioned2023-12-11T02:49:56Z-
dc.date.available2023-12-11T02:49:56Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311772en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17741-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học – Viện Đại học Mở Hà Nội - 2020 - no.71 - tr.26-30 - ISSN.0866-8051en
dc.subjectTạp chí khoa học – Viện Đại học Mở Hà Nộien
dc.titlePhát triển thương hiệu cho các doanh nghiệp logistics tại Việt Nam = Brand development for logistics enterprises in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv513S712020026.pdf289.63 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

49
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.