Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Giang
dc.contributor.authorHồ, Văn Nhàn
dc.contributor.authorĐoàn, Hồng Lê
dc.date.accessioned2023-12-11T02:44:17Z-
dc.date.available2023-12-11T02:44:17Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311375en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17584-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.29+30 - tr.220-229 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng dịch vụ khách sạn của khách hàng: Khung khái niệm = Factors affecting the intention of customers in using hotel services: A conceptual frameworken
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S29-302020220.pdf
  • Size : 468,81 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.