Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17545
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Thế Thiên Phụng
dc.date.accessioned2023-12-11T02:44:07Z-
dc.date.available2023-12-11T02:44:07Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311641en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17545-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.19 - tr.154-160 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng thương hiệu tuyển dụng đến quyết định ứng tuyển của người lao động vào Công ty cổ phần Viễn thông FPT tại Tp. Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S192020154.pdf
  • Size : 3,92 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.