Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17489
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Phan Thu Hằng
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Tùng
dc.date.accessioned2023-12-11T02:43:53Z-
dc.date.available2023-12-11T02:43:53Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311328en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17489-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.27 - tr.332-337 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng dịch vụ đăng ký kinh doanh trực tuyến của hộ kinh doanh tại quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the intention of businesss households in District 10, Ho Chi Minh City to use the online business registration serviceen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S272020332.pdf626.7 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Nov 22, 2024

Download(s)

24
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.