Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17445
Title: Nghiên cứu nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ thương mại điện tử: Trường hợp nghiên cứu khu vực Thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Trương, Thị Thúy Vị
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.29+30 - tr.321-327 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311417
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17445
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S29-302020321.pdf298.46 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.