Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17413
Title: Hình ảnh thương hiệu Trường Đại học Giao thông vận tải dựa trên sự liên tưởng và nhận thức của sinh viên = The brand image of the University of Transport and Communication based on the recognition and the perceptions of students
Authors: Nguyễn, Văn Khoa
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.29+30 - tr.158-163 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311366
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17413
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S29-302020158.pdf254.99 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.