Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17401
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Giang
dc.contributor.authorPhạm, Thị Vân Anh
dc.date.accessioned2023-12-11T02:43:30Z-
dc.date.available2023-12-11T02:43:30Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311482en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17401-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.22 - tr.204-209 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng của Trung tâm Hỗ trợ khách hàng - Ngân hàng Thương mại Cổ phần Ngoại thương Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S222020204.pdf
  • Size : 3,73 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.