Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17385
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Lợi
dc.contributor.authorHoàng, Huy Cường
dc.date.accessioned2023-12-11T02:43:26Z-
dc.date.available2023-12-11T02:43:26Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311473en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17385-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.22 - tr.146-151 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố tác động đến sử dụng thông tin chi phí tại doanh nghiệp miền Nam - Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S222020146.pdf
  • Size : 2,17 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.