Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17310
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Thu Thủy
dc.date.accessioned2023-12-11T02:43:03Z-
dc.date.available2023-12-11T02:43:03Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312100en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17310-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesCon số và Sự kiện - 2020 - no.11 - tr.16-19 - ISSN.2734-9136en
dc.subjectCon số và Sự kiệnen
dc.titleHiện thực hóa ước mơ phát triển thương hiệu Việt trên thị trường quốc tếen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv126K1S112020016.pdf
  • Size : 2,33 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.