Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17310
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Thu Thủy
dc.date.accessioned2023-12-11T02:43:03Z-
dc.date.available2023-12-11T02:43:03Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312100en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17310-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesCon số và Sự kiện - 2020 - no.11 - tr.16-19 - ISSN.2734-9136en
dc.subjectCon số và Sự kiệnen
dc.titleHiện thực hóa ước mơ phát triển thương hiệu Việt trên thị trường quốc tếen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv126K1S112020016.pdf2.33 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.