Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17052
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thế Quyết
dc.contributor.authorĐinh, Thị Bích Liên
dc.date.accessioned2023-12-08T09:10:23Z-
dc.date.available2023-12-08T09:10:23Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312715en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17052-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Công nghiệp và Thương mại - 2020 - no.44 - tr.24-32 - ISSN.0866-7853en
dc.subjectNghiên cứu Công nghiệp và Thương mạien
dc.titleGiải pháp phát triển thị trường hàng hóa thể thao ở Việt Nam = Solutions of market development for sportswear in vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv521S442020024.pdf
  • Size : 4,75 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.