Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17047
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Văn Phong
dc.date.accessioned2023-12-08T09:10:21Z-
dc.date.available2023-12-08T09:10:21Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312708en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17047-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Công nghiệp và Thương mại - 2020 - no.43 - tr.27-35 - ISSN.0866-7853en
dc.subjectNghiên cứu Công nghiệp và Thương mạien
dc.titleGiải pháp thúc đẩy xuất khẩu hàng công nghiệp của Việt Nam sang thị trường một số nước trong khối Mercosur = Solutions to promote the export of Vietnam industrial products to a certain markets in mercosuren
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv521S432020027.pdf4.58 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.