Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17041
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Vân Anh
dc.date.accessioned2023-12-08T09:10:20Z-
dc.date.available2023-12-08T09:10:20Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312912en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17041-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Công nghiệp và Thương mại - 2020 - no.54 - tr.17-22 - ISSN.0866-7853en
dc.subjectNghiên cứu Công nghiệp và Thương mạien
dc.titlePhát triển thị trường xuất nhập khẩu hàng hóa của Việt Nam thời kỳ 2010-2019 thực trạng và giải phápen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv521S542020017.pdf368.68 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.