Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17018
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hùng Sơn
dc.date.accessioned2023-12-08T09:10:14Z-
dc.date.available2023-12-08T09:10:14Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312868en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17018-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Công nghiệp và Thương mại - 2020 - no.50 - tr.9-14 - ISSN.0866-7853en
dc.subjectNghiên cứu Công nghiệp và Thương mạien
dc.titleThực trạng và giải pháp phát triển xuất khẩu mặt hàng giày dép của Việt Namen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv521S502020009.pdf378.36 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

2
checked on Nov 23, 2024

Download(s)

3
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.