Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16993
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorThS, Nguyễn Công Thức
dc.contributor.authorThS, Lê Gia Khuyến
dc.date.accessioned2023-12-08T09:10:06Z-
dc.date.available2023-12-08T09:10:06Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281948en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16993-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesGiao thông vận tải - 2020 - no.6 - tr.102 - 105 - ISSN.2354-0818en
dc.subjectGiao thông vận tảien
dc.titleMối tương quan giữa cường độ uốn và độ dẻo của dầm bê tông cốt thépen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVb12S62020102.pdf261.86 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.