Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16985
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPGS, TS Nguyễn Mạnh Tuân
dc.contributor.authorKS, Lê Thị Thu Thúy
dc.contributor.authorThS, NCS Hoàng Ngọc Trâm
dc.date.accessioned2023-12-08T09:10:03Z-
dc.date.available2023-12-08T09:10:03Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281939en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16985-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesGiao thông vận tải - 2020 - no.6 - tr.67 - 70 - ISSN.2354-0818en
dc.subjectGiao thông vận tảien
dc.titleẢnh hưởng hàm lượng xỉ than thay thế cốt liệu mịn đến mô-đun đàn hồi tĩnh và lún trồi của hỗn hợp bê tông nhựaen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVb12S62020067.pdf
  • Size : 693,63 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.