Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Chuyên
dc.date.accessioned2023-12-08T09:09:31Z-
dc.date.available2023-12-08T09:09:31Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289199en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16880-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.564 - tr.77-78 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Áen
dc.titleẢnh hưởng của đánh giá trực tuyến đến quyết định mua hàng và các gợi ý đối với các doanh nghiệpen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5642020077.pdf
  • Size : 1,19 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.