Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16873
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Vân
dc.date.accessioned2023-12-08T09:09:30Z-
dc.date.available2023-12-08T09:09:30Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289182en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16873-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.564 - tr.58-59 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Áen
dc.titleBảo vệ thương hiệu đèn gỗ trang trí LIA trên mạng xã hội: khó khăn và giải phápen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5642020058.pdf
  • Size : 959,56 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.