Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16855
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Nga
dc.contributor.authorLê, Nam Long
dc.date.accessioned2023-12-08T09:09:25Z-
dc.date.available2023-12-08T09:09:25Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289130en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16855-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.564 - tr.19-21 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Áen
dc.titleQuản trị thương hiệu trong xu hướng mua bán và sáp nhập doanh nghiệp tại Việt Nam hiện nayen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S5642020019.pdf1.7 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.