Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Diệp Thúy
dc.date.accessioned2023-12-08T09:09:25Z-
dc.date.available2023-12-08T09:09:25Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288991en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16853-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.564 - tr.10-12 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Áen
dc.titleNâng cao chất lượng dịch vụ thanh toán không dùng tiền mặt đối với khách hàng cá nhân tại Agribank Trà Vinhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5642020010.pdf
  • Size : 1,65 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.