Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16618
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Văn Hòa
dc.contributor.authorNgô, Thị Hiền Trang
dc.date.accessioned2023-12-08T01:39:07Z-
dc.date.available2023-12-08T01:39:07Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312274en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16618-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.6 - tr.175-186 - ISSN.2525-2445en
dc.subjectTC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleSử dụng sơ đồ tư duy trong kỹ năng nói tại khoa tiếng Anh, trường Đại học Ngoại ngữ - Đại học Đà Nẵng = Mind maps in EFL speaking classes: A case study at university of foreign language studies the university of Danangen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv183V36S062020175.pdf556.6 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.