Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16598
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Minh Phương
dc.date.accessioned2023-12-08T01:39:01Z-
dc.date.available2023-12-08T01:39:01Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312236en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16598-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.5 - tr.113-127 - ISSN.2525-2445en
dc.subjectTC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleKhảo sát thực trạng lỗi về nội, ngoại động từ trong tiếng Nhật của người Việt Nam ở trình độ trung cấp - đề xuất một số phương pháp giảng dạy hiệu quả = A survey of errors involving Japanese transitive and intransitive verbs among intermediate Vietnamese learners - Implications for effective teaching methodsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv183V36S052020113.pdf681.58 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

6
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.