Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16557
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Phương Thảo
dc.contributor.authorPhan, Vũ Dung Vân
dc.date.accessioned2023-12-08T01:38:51Z-
dc.date.available2023-12-08T01:38:51Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313100en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16557-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.568 - tr.41-43 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Áen
dc.titleXây dụng các giải pháp hoàn thiện hoạt động marketing mix của khu nghỉ dưỡng Terracotta Hotel & Resort Dalat 2020-2022en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5682020041.pdf
  • Size : 161,98 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.