Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAmmone, Phomphiban
dc.contributor.authorNguyễn, Danh Nam
dc.date.accessioned2023-11-13T03:27:40Z-
dc.date.available2023-11-13T03:27:40Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=300442en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16103-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2019 - no.16en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleQUY TRÌNH MÔ HÌNH HÓA TRONG DẠY HỌC ĐẠI SỐ Ở TRƯỜNG TRUNG HỌC PHỔ THÔNG NƯỚC CỘNG HÒA DÂN CHỦ NHÂN DÂN LÀO = MODELING PROCESS IN TEACHING ALGEBRAIC IN LAO PEOPLE’S DEMOCRATIC REPUBLIC SCHOOLSen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 46074-1297-145920-1-10-20200221.pdf
  • Size : 411,54 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.