Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/15721
Title: Các công ty Việt nam và tư duy quản trị marketing hiện đại = Vietnames companies and the thought of modern marketing management
Authors: Trần, Thanh Toàn
Keywords: Tạp chí Kinh doanh và Công nghệ
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Kinh doanh và Công nghệ - 2019 - no.1
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=299757
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/15721
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
45950-1345-145830-1-10-20200221.pdf598.37 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.