Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/15623
Title: Ảnh hưởng của nữ giới đến hoạt động marketing của các doanh nghiệp thời kỳ 4.0
Authors: Bùi, Phương Linh
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2019 - no.540 - tr.13-15 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=272932
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/15623
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5402019013.pdf
  • Size : 191,81 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.