Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/15590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Thư
dc.date.accessioned2023-11-13T03:22:54Z-
dc.date.available2023-11-13T03:22:54Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=272919en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/15590-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2019 - no.540 - tr.4-6 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleCác rào cản phát triển các mô hình thương mại điện tử Việt Nam trong bối cảnh cuộc cách mạng công nghệ 4.0en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5402019004.pdf
  • Size : 203,53 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.