Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/15400
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thái Sơn
dc.contributor.authorNguyễn, Tú Phương
dc.date.accessioned2023-11-13T03:21:56Z-
dc.date.available2023-11-13T03:21:56Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=299004en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/15400-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Trường Đại học Hải Phòng: Chuyên san Kinh tế và Kỹ thuật - Công nghệ - 2019 - no.36en
dc.subjectTạp chí Khoa học Trường Đại học Hải Phòng: Chuyên san Kinh tế và Kỹ thuật - Công nghệen
dc.titleONLINE VIDEO MARKETING STRATEGY OF FMCG BRAND IN VIETNAM - A CASE OF VINAMILKen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 44967-1405-142328-1-10-20200107.pdf
  • Size : 1,58 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.