Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/15278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Thị Cẩm Vân
dc.contributor.authorTrương, Thị Hồng
dc.contributor.authorTran, Thị Mộng Tuyết
dc.date.accessioned2023-11-13T03:21:20Z-
dc.date.available2023-11-13T03:21:20Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=298599en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/15278-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á - 2019 - no.163en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Áen
dc.titleẢnh hưởng của cảm tính nhà đầu tư đến tỷ suất sinh lời chứng khoánen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 44464-577-150163-1-10-20200421.pdf
  • Size : 215,09 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.