Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14906
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Quốc Nghi
dc.date.accessioned2023-11-13T03:12:33Z-
dc.date.available2023-11-13T03:12:33Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=297899en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14906-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Cần Thơ - 2019 - no.2en
dc.subjectTạp chí Khoa học Cần Thơen
dc.titleCÁC NHÂN TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN MỨC ĐỘ HÀI LÒNG CỦA NGƯỜI DÂN ĐỐI VỚI DỊCH VỤ XE BUÝT TRÊN ĐỊA BÀN THÀNH PHỐ CẦN THƠen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.