Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Kim Thêu
dc.date.accessioned2023-11-13T03:12:10Z-
dc.date.available2023-11-13T03:12:10Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=272587en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14823-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2019 - no.537 - tr.25-27 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleTổng quan một số nghiên cứu về hành vi xem quảng cáo trên mạng xã hội dưới góc nhìn hành vi có kế hoạchen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5372019025.pdf
  • Size : 205,85 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.