Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14791
Title: Phân tích ảnh hưởng của việc nhận thức về thực thi trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp ngành thực phẩm đóng hộp đến ý định mua lại của người tiêu dùng thành phố Cần Thơ
Authors: Trương, Huỳnh Anh
Ngô, Mỹ Trân
Keywords: Tạp chí Khoa học Kinh tế
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Kinh tế - 2019 - no.7(03)
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=297730
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14791
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
44572-1477-140819-1-10-20191230.pdf1.06 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.