Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14778
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Đình Tùng
dc.date.accessioned2023-11-13T03:11:57Z-
dc.date.available2023-11-13T03:11:57Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=297710en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14778-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Tp. Hồ Chí Minh - 2019 - no.11en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Tp. Hồ Chí Minhen
dc.titleTHE ENHANCEMENT OF CULTURAL AWARENESS IN ESP CONTEXT: BLENDED LEARNING MIGHT BE A KEY FACTOR = SỰ NÂNG CAO NHẬN THỨC VĂN HÓA TRONG BỐI CẢNH TIẾNG ANH CHUYÊN NGÀNH: VIỆC HỌC KẾT HỢP CÓ THỂ LÀ MỘT YẾU TỐ THEN CHỐTen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 43772-481-138293-1-10-20191204.pdf
  • Size : 333,14 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.