Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14677
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Nhanh Tiến
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Duyến
dc.date.accessioned2023-11-13T03:11:28Z-
dc.date.available2023-11-13T03:11:28Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=297560en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14677-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Trường Đại học Sư phạm, Đại học Huế - 2019 - no.2(50)en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Trường Đại học Sư phạm, Đại học Huếen
dc.titleQuan sát tư duy Đại số của học sinh từ góc nhìn của giáo viên Toán tương laien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 44544-1237-140717-1-10-20191225.pdf
  • Size : 1,63 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.