Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14127
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lê, Văn Tuyên | |
dc.contributor.author | Huỳnh, Thị An | |
dc.date.accessioned | 2023-11-13T02:47:27Z | - |
dc.date.available | 2023-11-13T02:47:27Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296608 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14127 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Nghiên cứu Nước ngoài - 2019 - no.4 | en |
dc.subject | Tạp chí Nghiên cứu Nước ngoài | en |
dc.title | LEARNER AUTONOMY: PRACTICES USED AND CHALLENGES ENCOUNTERED BY EFL TEACHERS IN FOSTERING LEARNER AUTONOMY AT TERTIARY LEVEL = TÍNH TỰ CHỦ CỦA SINH VIÊN: NHỮNG BIỆN PHÁP GIÁO VIÊN TIẾNG ANH SỬ DỤNG VÀ NHỮNG THÁCH THỨC HỌ GẶP TRONG VIỆC THÚC ĐẨY TÍNH TỰ CHỦ CỦA SINH VIÊN ĐẠI HỌC | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.