Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Văn Tuyên
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị An
dc.date.accessioned2023-11-13T02:47:27Z-
dc.date.available2023-11-13T02:47:27Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296608en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14127-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Nước ngoài - 2019 - no.4en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Nước ngoàien
dc.titleLEARNER AUTONOMY: PRACTICES USED AND CHALLENGES ENCOUNTERED BY EFL TEACHERS IN FOSTERING LEARNER AUTONOMY AT TERTIARY LEVEL = TÍNH TỰ CHỦ CỦA SINH VIÊN: NHỮNG BIỆN PHÁP GIÁO VIÊN TIẾNG ANH SỬ DỤNG VÀ NHỮNG THÁCH THỨC HỌ GẶP TRONG VIỆC THÚC ĐẨY TÍNH TỰ CHỦ CỦA SINH VIÊN ĐẠI HỌCen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 43275-913-136565-1-10-20191030.pdf
  • Size : 358,38 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.