Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Văn Canh
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hằng
dc.date.accessioned2023-11-13T02:47:22Z-
dc.date.available2023-11-13T02:47:22Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296579en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14110-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Nước ngoài - 2019 - no.4en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Nước ngoàien
dc.titleIS A RED CARD FOR LEARNERS’ USE OF THEIR L1 IN L2 LESSONS FAIR? A SOCIOCULTURAL ACCOUNT = RÚT THẺ ĐỎ PHẠT VIỆC HỌC SINH SỬ DỤNG TIẾNG MẸ ĐẺ TRONG GIỜ HỌC NGOẠI NGỮ CÓ CÔNG BẰNG KHÔNG? CÂU TRẢ LỜI TỪ LÝ THUYẾT VĂN HÓA-XÃ HỘIen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 43268-913-136537-1-10-20191030.pdf
  • Size : 353,33 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.