Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Hải Hà
dc.date.accessioned2023-11-13T02:47:15Z-
dc.date.available2023-11-13T02:47:15Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296551en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14087-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Nước ngoài - 2019 - no.2en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Nước ngoàien
dc.titleTHE PARTICIPATORY APPROACH TO ENGLISH LANGUAGE TEACHER TRAINING IN VIETNAM = VẬN DỤNG ĐƯỜNG HƯỚNG THAM GIA TRỰC TIẾP TRONG CÔNG TÁC BỒI DƯỠNG GIÁO VIÊN TIẾNG ANH Ở VIỆT NAMen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 39885-913-126801-1-10-20190513.pdf
  • Size : 362,44 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.