Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13844
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDương, Mỹ Thẩm
dc.contributor.authorTrần, Thị Hoàng Trang
dc.contributor.authorTrần, Quốc Thao
dc.date.accessioned2023-11-13T02:46:01Z-
dc.date.available2023-11-13T02:46:01Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=295836en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13844-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Nước ngoài - 2019 - no.1en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Nước ngoàien
dc.titleELEVENTH GRADERS’ ACTUAL USE OF ENGLISH LISTENING LEARNING STRATEGIES AT DUONG VAN DUONG HIGH SCHOOL = TÌM HIỂU VIỆC SỬ DỤNG CHIẾN LƯỢC HỌC NGHE TIẾNG ANH CỦA HỌC SINH LỚP 11 TẠI TRƯỜNG THPT DƯƠNG VĂN DƯƠNGen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 39717-913-126417-1-10-20190412.pdf
  • Size : 478,11 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.