Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Hạnh
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Tiến
dc.date.accessioned2023-11-13T02:45:50Z-
dc.date.available2023-11-13T02:45:50Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=295787en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13807-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2019 - no.3en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleSTUDENTS’ PERCEPTION ON THE USE OF PROJECT BASED LEARNING IN TEACHING AT SCHOOL OF FOREIGN LANGUAGES – THAI NGUYEN UNIVERSITY = NHẬN THỨC CỦA SINH VIÊN VỀ VIỆC ỨNG DỤNG PHƯƠNG PHÁP DẠY HỌC THEO ĐỀ ÁN TRONG GIẢNG DẠY TẠI KHOA NGOẠI NGỮ - ĐẠI HỌC THÁI NGUYÊNen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 39707-1297-126393-1-10-20190411.pdf
  • Size : 535,07 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.