Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13566
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Hạnh
dc.contributor.authorNguyễn, Lê Diệp Linh
dc.date.accessioned2023-11-13T02:36:04Z-
dc.date.available2023-11-13T02:36:04Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=272125en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13566-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2019 - no.544 - tr.75-77 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng dịch vụ Grab của người tiêu dùngen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5442019075.pdf196.48 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.