Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13553
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thanh Huyền
dc.contributor.authorVi, Tiến Cường
dc.date.accessioned2023-11-13T02:36:00Z-
dc.date.available2023-11-13T02:36:00Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288919en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13553-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Nội vụ - 2019 - no.32 - tr.51-57 - ISSN.2354-1113en
dc.subjectTạp chí Khoa học Nội vụen
dc.titleTruyền thông và quản trị thương hiệu đại học - Một số gợi ý cho Trường Đại học Nội vụ Hà Nộien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv474S322019051.pdf
  • Size : 352,74 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.