Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13540
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Bảo Ngọc
dc.date.accessioned2023-11-13T02:35:57Z-
dc.date.available2023-11-13T02:35:57Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288893en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13540-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Tài chính Kế toán - 2019 - no.4 - tr.52-55 - ISSN.1859-4093en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Tài chính Kế toánen
dc.titleTính vị chủng trong tiêu dùng và những yếu tố tác động tới ý định tiêu dùng hàng nộien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv266S42019052.pdf227.59 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.