Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Lâm
dc.date.accessioned2023-11-13T02:35:33Z-
dc.date.available2023-11-13T02:35:33Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288441en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13460-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2019 - no.135 - tr.19-28 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleNâng cao chất lượng dịch vụ nhằm tăng cường sự hài lòng của khách hàng tại ngân hàng thương mại Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1352019019.pdf
  • Size : 615,69 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.