Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13349
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhước, Minh Hiệp
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Tuyết Trinh
dc.contributor.authorTrần, Đỗ Hoài Bảo
dc.date.accessioned2023-11-13T02:35:05Z-
dc.date.available2023-11-13T02:35:05Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288174en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13349-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Văn Lang) - 2019 - no.18 - tr.97-104 - ISSN.2525-2429en
dc.subjectKhoa học (Đại học Văn Lang)en
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của sinh viên về chất lượng dịch vụ đào tạo tại khoa du lịch, trường Đại học Công nghiệp Thực phẩm Thành phố Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv447S182019097.pdf378.61 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.