Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13348
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Trần Vũ
dc.date.accessioned2023-11-13T02:35:04Z-
dc.date.available2023-11-13T02:35:04Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288173en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13348-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Văn Lang) - 2019 - no.18 - tr.88-96 - ISSN.2525-2429en
dc.subjectKhoa học (Đại học Văn Lang)en
dc.titlePhát triển sản phẩm du lịch văn hóa dựa trên cơ sở khai thác các giá trị văn hóa Việt Nam tại công viên văn hóa suối Tiênen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv447S182019088.pdf
  • Size : 417,11 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.