Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Lộc
dc.date.accessioned2023-11-13T02:34:56Z-
dc.date.available2023-11-13T02:34:56Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288110en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13317-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Văn Lang) - 2019 - no.17 - tr.34-40 - ISSN.2525-2429en
dc.subjectKhoa học (Đại học Văn Lang)en
dc.titleChuyển hóa sư phạm các kiến thức trong dạy học đại số tuyến tính nhằm tối ưu hóa sự lĩnh hội kiến thức cho sinh viênen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv447S172019034.pdf
  • Size : 309,64 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.