Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13317
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Lộc
dc.date.accessioned2023-11-13T02:34:56Z-
dc.date.available2023-11-13T02:34:56Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288110en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13317-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Văn Lang) - 2019 - no.17 - tr.34-40 - ISSN.2525-2429en
dc.subjectKhoa học (Đại học Văn Lang)en
dc.titleChuyển hóa sư phạm các kiến thức trong dạy học đại số tuyến tính nhằm tối ưu hóa sự lĩnh hội kiến thức cho sinh viênen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv447S172019034.pdf309.64 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.