Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13308
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Thanh Hải
dc.contributor.authorNguyễn, Đình Tân
dc.contributor.authorLưu, Trọng Thuận
dc.date.accessioned2023-11-13T02:34:53Z-
dc.date.available2023-11-13T02:34:53Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288079en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13308-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ các trường Đại học Kỹ thuật - 2019 - no.132 - tr.40-45 - ISSN.2354-1083en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ các trường Đại học Kỹ thuậten
dc.titleẢnh hưởng của khe hở bán kính tới phân bố áp suất ổ đầu to thanh truyền của động cơ 5S-FEen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv140S1322019040.pdf349.01 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.