Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13214
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thủy
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thuần
dc.date.accessioned2023-11-13T02:20:19Z-
dc.date.available2023-11-13T02:20:19Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287369en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13214-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học & Công nghệ - 2019 - no.18 - tr.87-93 - ISSN.0866-7659en
dc.subjectTạp chí Khoa học & Công nghệen
dc.titleGiải pháp lựa chọn mô hình giáo dục STEM phù hợp với thực tiễn dạy học vật lí trong giai đoạn hiện nayen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv386S182019087.pdf250.93 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.