Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Kim Đào
dc.contributor.authorNguyễn, Công Chung
dc.date.accessioned2023-11-13T02:20:18Z-
dc.date.available2023-11-13T02:20:18Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287368en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13213-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học & Công nghệ - 2019 - no.18 - tr.81-86 - ISSN.0866-7659en
dc.subjectTạp chí Khoa học & Công nghệen
dc.titleÁp dụng mô hình B-Learning vào dạy học và kiểm tra - đánh giá nhằm phát triển năng lực tự học của học sinhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv386S182019081.pdf
  • Size : 236,1 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.